سلام دوستای خوبم

منم یکیم مثل شما . از کارای خودم خسته شدم از  اینکه واسه هدفم تلاش نمیکنم اما دیگه میخوام تمومش کنم .

اگه شما هم مثل خودمین بیاین با هم بریم یه سفر یه سفر از جنس تغییر مقصد اخر سفرمون رسیدن به اون هدفیه که همیشه فکر کردن بهش یه لبخند رو لبامون میاره و اشک تو چشامون جمع میشه .

چرا میدونو خالی کنیم واسه رقیبامون چرا همش به روزایی که رفته و تلاش نکردیم فکر کنیم و خودمونو عذاب بدیم؟

دیگه کافیه گریه های شبونه بیاین دور هم جمع شیم بهم انرژی بدیم بهم انگیزه بدیم من این مسیرو رفتم اگه الان نخونیم و فقط فکر کنیم اخرش میشه رتبه n رقمی و سرکوفتای خانواده .

پس بیاین باهم باشیم امروز اربعینه .  امام حسین علیه السلام رو قسم میدیم که کمکمون کنه تو این راه قراره تغییر کنیم .

همین امروز برنامه هامونو واسه خودمون مشخص میکنیم اتاقمونو مرتب میکنیم از فردا یا علی میگیم و استارت سفرو میزنیم .

دیگه نمیخواد فکر کنیم عقبیم نه اصلا مهم نیست این 7 ماه رو کولاک بخونیم کولاکم نتیجه میگیریم مهم کیفیته خوندنه نه کمیت .

یه جمله از استاد افشار : قبول دارم شاید هیچگاه نتوانم در دنیا بهترین شوم اما هرگز قبول ندارم که در هر شرایطی در هر کشوری حتی لیاقت تلاش کردن برای (ترین) شدن راهم نداشته باشم ...

بیاین اینجا با هم عهد ببیندیم که دیگه فرصتا رو از دست ندیم و با دل و جون تلاش کنیم برای آیندمون برای رتبه ای که میخوایم برای آرزوهامون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پیاده روی اربعین (۱۱ مطلب مشابه)