سلام
دوستان یه سوال ؛

چند روزه که گفته میشه داعش وارد تهران شده و از مردم میخوان تا حد امکان بیرون نرن و مراقب باشن،تو مترو بازرسی گذاشتن و خیابونا هم یه حالت امنیتی برقرار شده، میگن به سپاه و ارتش اماده باش اعلام شده.

شبکه های داخلی تکذیب کردن که نیروی انتظامی در سطح شهر شرایط امنیتی برقرار کرده باشه، اما خوب اگه شایع ست چرا این اقدامات صورت میگیره یا تلویزیون رسمی اعلام کنن که شایعس یا بگن قضیه جدیه و مردم مراقب باشن.

آخه این که یه عده تو شبکه های مجازی این خبر رو پخش کنن و بگن که درست نیس.

خبر فوری : " حمله داعش به ایران در ۱۱ دسامبر ( ۲۰ آذر ) ،

به گزارش یکی از فرمانده های داعش در شبکه CNN که میگفت: ما منتظر رسیدن ادوات نظامی از نظر تقویت قدرت نظامی هستیم که یکی از آنها به موشکهای دور برد میتوان اشاره کرد.

این فرمانده که ملیتی بلژیکی دارد در ادامه گفت: ما از ۸ نقطه در نظر گرفته شده که چهار طرف ایران را پوشش میدهند به صورت همزمان حمله را شروع خواهیم کرد. اهداف در نظر گرفته شده برای ما عبارت اند از:

۱.فرودگاه مهر آباد تهران

۲.فرودگاه امام در تهران

۳.مجموعه ورزشی آزادی تهران

۴.یکی از سینما های تهران

۵.فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

۶.آرامگاه مقدس شیعه مشهد (حرم مطهر)

۷.پالایشگاه نفت آبادان

۸.کارخانه ذوب آهن اصفهان

۹.پارچین(پاکدشت)

۱۰.آب سنگین اراک

این فرمانده ۲۸ ساله بلژیکی گفت: احتمال حمله از ۱۱دسامبر  2015 (۲۰ آذر ) شروع میشود اما روز دقیق عملیات به دلیل غافل گیر کردن ایران مشخص نیست.

سردار سلیمانی در سخنرانی خود اعلام کرد تمام پادگان ها از امروز تا تاریخ ۵ دی به حالت آماده باش بوده و ما آماده پذیرایی از این گروهک تروریستی می باشیم و در ادامه سردار از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند و از تاریخ ۲۰ آذر به مدت یک هفته به منظور آرامش خاطر, مردم شهرهایی مثل تهران مشهد اصفهان اراک اهواز آبادان بندرعباس در صورت امکان شهر را ترک کنند یا به اطراف شهر بروند.

سردار در ادامه گفت: ما از تمام امکانات خود مانند ماهواره و رادار و ... برای پیش بینی حادثه استفاده خواهیم کرد.

خواهش میکنم کپی کنید مسئله جدی است" اگر جدیه چرا باید تو تلگرام اطلاع رسانی شه و اگرم جدی نیس پس چرا اخبار هیچی نمیگه!!!

کلا قضیه چیه؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)