سلام
یه سوال داشتم در مورد افکار و اخلاقیات و کلا هر چیزی که در مورد پسرای کُرد میدونین .

من از یه پسری خوشم اومده ایشون کُرد هستن و از یه شهر دیگه به شهر من اومدن فاصله شهرشون تا شهر ما هم خیلی خیلی زیاده! از نگاه ها و رفتاراش حس میکنم به من توجه میکنه! من اولین باره که تو این 22 سال زندگیم از کسی خوشم اومده! ایشونم از طریق یه آشنا کاملا میشناسم و شرایطش همون چیزاییه که من همیشه دوست داشتم .

ولی از عاشق شدن میترسم! ترسم از اینه که دلمو از دست بدم من بمونم و افسردگی بعد از این جریان .

دوست دارم بدونم آیا پسرای کُرد هم مثل دیگر اقوام ایرانی فقط با هم استانیا و اقوام کُرد ازدواج میکنن؟ نظرشون در مورد ازدواج با یه دختر فارس چیه؟ نظر خانواده هاشون چیه؟

کلا میخوام هر چی اطلاعات در  مورد قوم محترم کُرد دارید بهم بگید
پیشاپیش ممنون از پاسخ هاتون

مرتبط :

ورود رسم و رسومات جدید به زندگی ایرانی ها

کدوم رسم و رسومات ازدواج برای شما آزار دهنده است؟

رسومات ازدواج در شیراز

رسم و رسومات ازدواج در شیراز

رسومات عید نوروز در شهر شما چگونه است ؟

رسومات پذیرایی خانواده عروس موقع خواستگاری در شهرهای مختلف

رسم و رسومات قدیمی ، درسته یا غلط ؟

رسم و رسومات آذری ها در مورد ازدواج چیه ؟

رسم و رسومات خاص شب عروسی

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)