سلام

من دختر 22 ساله هستم تا حالا با کسی نه رابطه داشتم و نه دوست بودم مشکل من از دو سال پیش شروع شد هر ماه سه 3 بار پریود میشم با خون ریزی های شدید.

رفتم دکتر سونو گرافی و ازمایش نوشت همه ش سالم بود یه سری قرص داد که حدود 9ماه مصرف کردم خوب شدم ولی بعد از یک ماه دوباره شروع شد .

دوباره رفتم دکتر همون دارو هارو تجویز کرد بعد از تموم شدن دوباره برگشت . دکترم میگه مصرف این قرص باعث بیماری میشه دیگه استفاده نمیکنم . چیکار کنم حتی پیش چند تا دکتر هم رفتم نتونستن کمکم کنن ؟ برام سخته در یک ماه سه بار پریود شدن به طور دائم باید از نوار بهداشتی استفاده کنم .

تا حالا با چنین مشکلی مواجه شدید ؟

با سپاس فراوان به نظر دهندگان

مطالب مشابه :

خودارضایی در خانوما باعث میشه که پریودیشون نا منظم بشه؟

دختری پر مو هستم و عادت ماهیانه نامنظمی دارم

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

هر ماه سه 3 بار پریود میشم

علت های سه بار پریود شدن در ماه

معرفی اپلیکیشن محاسبه پریود یا تقویم پریود به زبان فارسی

از شهریور تا الان پریود نشدم، عادیه یا مشکلی دارم ؟ 

ممکنه خانمی پریود منظمی داشته باشه ولی تخمک هاش صفر باشه ؟

برای جلوگیری از پریود قرص خوردم ولی ...

علائم حاملگی و پریودی رو دارم اما هیچ خبری نیست

بر خلاف قبل، الان خون های پریودم با تاخیر خارج میشه

اثرات و علائم جسمی پریود در خانم ها و آقایان

پریودیم رو نزدیک 20 روزه عقب انداختم

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)