سلام
میخوام موضوعی رو بگم که شاید برای خیلیا خنده دار باشه اما من بیشتر  اوقات میشینم ساعت ها و روز ها بهش فکر میکنم و تمرکزم و بخاطرش از دست دادم .

چند وقته میخوام بخاطر این  موضوع برم پیش روانشناس اما متاسفانه شهر ما به دلیل منطقه محروم بودن روانشناس درست حسابی نداره یا شایدم کلا نداره

من پسری 17-18 ساله هستم رنگ پوستم سبزه یکم روشن قدم نه کوتاه هست نه بلند صورتم متوسطه نسبتا زیبا و یکمم چاقم و از نظر ظاهری خوبم و مشکلی ندارم (تعریف از خود نباشه) و همیشه شلوار پارچه ایی میپوشم و پیراهن ساده (گاهی اوقات یقه دیپملات)

مشکل من اینه که با خانم ها و دخترها (با بی حجابا بیشتر ) راحت نیستم و میشه گفت خجالت میکشم و مخصوصا اگر جایی باهاشون تنها باشم یا جمعیت شون زیاد باشه  بی اختیار تند تند پلک میزنم و اشک از چشمم میاد و معمولا اگر دختر ببینم تو پیاده رو یا جایی سرمو پایین میندازم و رد میشم و همیشه در ارتباط برقرار کردن باهاشون مشکل داشتم .

حتی محارم مثل خاله هام و بقیه اشنایان نزدیک مثل عمه،خاله،زن عمو و.. پدر و مادرم و دختر خاله هام

مثلا برای احوالپرسی فقط سلام میگم و شما خوبین ،چه خبرو...تعطیل ( که دارم سعی میکنم بگم ) و نمیتونم به چشماشون خیره بشم و حرف بزنم حتی زن داداشم با اینکه دختر خالم هست و خیلی با هم صمیمی هستیم و باهاش حرف میزنم (البته با پیامک) ولی نمیتونم تو چشمش نگاه کنم و رو در رو حرف بزنم شاید برای اینکه بی حجابه و این وضعم باعث شده که خانم ها با من مثل پسر بچه برخورد کنن و این طرز برخورد برای من خیلی اذیت کننده هست .

حتی با اینکه ظاهرم خوبه اما یک دوست دختر هم ندارم در حالی که همکلاسیم که ظاهرم ندارن چند تا چند تا دوست دختر دارن و حس میکنم که خیلی بی عرضم نه برای نداشتن دوست دختر ( چون معتقدم اگر من با خواهر یکی دوست بشم کسی دیگه هم سراغ خواهر من میاد هر چند که من خواهر ندارم راستش میخوام عشقم تنها عشق زندگیم باشه )برای ارتباطم با خانم ها

لطفا دوستان کمک کنن مخصوصا خانم ها ودخترهای  محترم به نظرتون من باید چطور برخورد کنم؟

وایا باید لباس پوشیدنم رو عوض کنم وسراغ اسپرت ومد برم با این که خیلی از این نوع لباس بدم میاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)