سلام
من 22 سالم هست دانشجوام و میخوام با خواستگارم که 33 ساله هستن ازدواج کنم.یه شناخت نسبی دارم از ایشون و روحیاتشون و بیشتر شیفته مردانگی و اخلاق و منششون شدم.
موقعیت اجتماعی و موفقیتشون هم برام مهم بود تا حدودی. تقریبا ملاک هایی که برای ازدواج مد نظرم بوده تو شخصیتشون میبینم. و تو این مدت آشناییمون بهش علاقمند شدم. ( دو طرفس علاقمون)
ایشون میل جنسی شدیدی دارند. (مایه تحریک دایمیشون میشه)

حقیقتش اطرافیان میگن فاصله سنیتون خیلی زیاده و در آینده به مشکل میخورید.باتوجه به علاقه ای هم که به ایشون دارم مردد شدم که آیا تصمیمم برای این ازدواج درست هست یااز روی احساس بوده.!

حالا سوالم این هست با توجه به میل شدید ایشون و اینکه شوخ طبع و خوشگذران هستن. به احساسات و علایق من اهمیت میدن و الان خیلی خوب میتونن منو درک کنن. با این اوصاف بازم به مشکل میخوریم وقتی علاقه بینمون هست و خوب میتونیم همو درک کنیم؟؟؟؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)