سلام

ساکن تهرانم هستم
دختری هستم محجبه، چادری هستم و قیافه متوسط رو به بالا همه میگن بامزه هستی با خانواده اصیل و تحصیل کرده ام خلاصه تعریف نمیکنم همیشه حواسم بوده به گناه که با جنس مخالف باشم مرتکب نشم صبوری کردم 25 به بالا هستم .

به تازگی تو دانشگاه یه پسری رو دیدم که تمام عمر همچین چیزی تو نظرم بوده وای خدا کاش ندیده بودمش ، چندین بار دیدم اونم به من نگاه میکنه با اینکه نه همکلاسی بودیم نه همو میشناسیم ولی وقتی نگاهم میکنه دنیا رو بهم میدن ولی من اصلا غرورم رو نمیشکونم کاملا عادی هستم تصمیم گرفتم شمارش گیر بیارم ببینم مجرده یا نه ولی خودمو معرفی نکنم .

خیلی دوستش داشتم ولی بعد پشیمون میشم میگم اگه قسمت من باشه قطعا میشه حالا سوال داشتم ازتون مخصوصا از برادرا میگم نگاه شما از کجا میشه از نگاه پسری فهمید دختری رو دوست داره راهنماییم کنید خیلی فکرم درگیرشه یعنی همون چیزیه که همیشه تو نظرم بوده .

اگه بخوام پیام بدم بهش چه جور شمارش به دست بیارم ، ولی بعضی مواقع میگم یه همه پاک بودم حالا نمیخوام پاکیم بزارم زیر پا شاید یه درصد فهمید ، نمیدونم خیلی درگیرشم ، خدا خودت کمکم کن ، حلقه هم دستش نیست از کجا بفهمم فکر اون نسبت به من ، شمارش ؟


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

یه پسر خیلی درگیر منه اما حرفی از دوستی یا ازدواج نمی زنه

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

دختران، پسران، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)