سلام 
دختری ۲۴ ساله هستم از کودکی این حس و داشتم اینکه تحمل نداشتم کسی بهم محبت کنه البته فقط گاهی اوقات اینجوری می شدم٬ فرقی هم نمی کرد کی  بهم  محبت کنه چه مادرم باشه یا کسی دیگه. اما از پدرم همیشه فراری بودم٬ بابای بیچارم به زور بغلم می کردم و می بوسیدم. یه مدت فکر کردم از شر این حس خلاص شدم اما مثل اینکه بدترم شده. چند وقتیه دیگه به خانوادم کاری ندارم از صبح تو اتاقمم تا بعد ظهر. چند روز پیش مادرم از روی محبتش دستاشو گذاشت رو شونه هام حس بدی بهم دست داد جلوی خودمو گرفتم تا متوجه عصبانیتم نشه. حالا کسی تو خانواده فامیل دوستان مورد مشابه من دیده؟ چیکار کنم این حس بره؟ منم می خوام مثل بقیه وقتی یکی بهم محبت کنه خوشحال شم نه اینکه بدم بیاد. از ازدواجم می ترسم٬ می ترسم همین حسو به شوهرمم داشته باشم.

مرتبط:

چطور دختری پیدا کنم که از من مهر و محبت نخواد؟

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

منی که اصلا محبت کردن بلد نیستم به نظرتون درسته ازدواج کنم

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)