سلام
برادرانه ازتون درخواست میکنم راهنمایی کنید من رو خیلی بهم ریختم
راستش من یه پسر 24 ساله هستم و خدمتم هم تموم شده و الان یه کار پاره وقت تو یه شرکت مشغولم. اهل نماز و روزه هستم و تاکنون هم از حدود الهی خارج نشده و با هیچ مونثی رابطه نداشته ام. دوست دارم زود ازدواج کنم ولی تا یک سال اینده که اندکی پس انداز کنم قصد ازدواج و استین بالا زدن را ندارم.
خوب مشکل من چیست؟!؟!

مشکل من اینجاست که خیلی احساسی و عاطفی هستم نمیدانم شاید هم اینطور نیست ولی چند ماهی شده کلا به ازدواج و توهم اینکه یک زن و همدم کنارم است فکر میکنم. باور کنید بعضی شب ها احساس میکنم کنار زنم خوابیدم یا زنم در آغوشم است و بیخودی پتو را روی او میکشم تا سرما نخورد. واقعا دیوانه ام.

بدجور زندگی عاشقانه ای برای خودم ساخته ام و درگیر توهمات ان هستم. گاهی اوقات خواب میبینم که دست زنم را گرفته ام و با هم به هیئت میروییم یا مثلا خانم و بچه ها را به پارک برده ام با بچه ها بازی میکنم و خیلی موارد دیگر که نام نمیبرم تا وقت دوستان گرفته نشود.

حتی یکبار که از شرکت به منزل برمیگشتم وقتی زن و شوهری را دیدم که عاشقانه دست یگدیگر را گرفته بودند باز به فکر فرو رفتم که نزدیک بود در خیابان به یک خودرو برخورد کنم که به خیر گذشت .

این افکار مدام در ذهن من است. روزها هم همین منول حتی در شرکتی که مشغول کارم این افکار نمیگذارد درست کارم را انجام دهم و دائم درگیری ذهنی دارم.

 خیلی خیلی افکار عاشقانه و توهمات ذهنم را مشغول کرده و از جریان عادی زندگی خارج ساخته.

خواهران و برادران محترم خواهش میکنم کمک کنید راهکاری ارائه دهید که من حداقل تا یکی دو سال اینده که شرایط ازدواج برایم جور شود و بتوانم حداقل پس اندازی از درامد شرکت جمع کنم، از این افکار بیرون آیم.

شما هم قبلا خودتان یا کسی چنین مشکلی داشته اید؟ چگونه حل کردید؟ چگونه از این افکار را از خود دور کنم؟

با تشکر فراوان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)