سلام... به همه.
من یه مشکل در مورد موهام دارم و اون ریزش شدید موهامه..... من موهای بلندی دارم و رنگش روشنه.... قبلا خیلی پرپشت بود ولی چند سالیه خیلی کم پشت شده .....

البته کمی کم خونی هم گرفتم .. .بخاطر بدی تغذیم.... بی اهمیت هستم به غذام. من عاشق موهامم و دلم نمیخواد اونا رو از دست بدم و به این اعتقاد دارم که برای هر دردی یه درمانی وجود داره ...

راستش  مطالب زیادی رو مطالعه کردم... و چند شب پیش به یه نتیجه ای رسیدم که اگه دوستان کمکم کنن و جوابمو بدن من خیلی ممنون میشم... چون یه نظر سنجی کلی میتونه منو به جواب سوالم نزدیک کنه ....

سوال من از همه دوستان... اقا و خانم.. کوچیک و بزرگ... لطفا جوابمود بدین..

1- دوستان علاقتون به چه غذاهاییه.. منظور غذای گرم مثل شیرینی و ... اجیله... یا غذاهای سرد مثله... خیار و ماست و ترشی جات؟

2-طبع طون فکر میکنید گرمه ...یا ...سرد....یا معتدل؟

3- وضعیت موهاتون چطوریه... پر پشت.. کم پشت... بلند.. کوتاه... ضخیم... نازک... روشن... تیره؟

4- ایا مشکل ریزش مو دارید یا که از موهاتون راضی هستید؟

5-اونایی که مشکل ریزش ندارن این رو دلیل چی میدونن؟

6- اونایی که مشکل ریزش دارن این مشکلشونو دلیل چه چیزی میدونن؟

پیشاپیش از همه دوستان تشکر میکنم... و خدا قوت.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)