با عرض سلام
من و خواستگارم 3 ساله قراره ازدواج کنیم.... در حال حاضر خانوادش مخالفن و در حال رایزنی   با خانوادشه، ایشون روستا زندگی میکنند و من شهر، در دو شهر مختلف ولی نزدیک هم، ایشون با تمام علاقه ای که من داره و میدونم راست میگه ،تو روستاشون خونه ساخته، من اونجا رو دوست ندارم به هیچ عنوان.

ولی ایشون اصرار شدید داره حتما با من ازدواج کنه و حتما هم منو ببروه اونجا و زیر بار نمیره... میگه من تو خونم خیلی زحمت کشیدم و دوست ندارم مستاجری تو شهر زندگی کنمو خونه ی خوبی ساختم،شغلشون نظامیه و وضعیت مالیشم خوبه تقریبا و تحصیل کرده... و به عشقی که نسبت به من داره مطمئنم.

از طرفی هم من موقعیت ازدواج بهتری ندارم خودمم تحصیل کرده و در حال حاضر زیر 27 سال هستم... ولی زندگی تو روستا رو هم اصلا دوست ندارم...

ممنون میشم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)