سلام وقت بخیر

دختری هستم کارمند و 25 ساله با پسری که 27 سالش است و همکارم می باشد آشنا شدم . مدتی که با همکارم در مورد خواستگاری و ازدواج صحبت می کنم .

قصدم ازدواج است و ایشان می گویند باید یک مدتی آشنا شویم و بعد خواستگاری بیاید . طی گفتگو احساس می کنم ایشان می خواهند قبل از خواستگاری و ازدواج با هم رابطه داشته باشیم و حتی طی دیدارهایمان نمیتواند خود را کنترل کند و شروع به ... من می کند و مدام از ویژگی های بدنم منجمله سفیدی و ... می پرسد .

بنظر شما این مرد قابل اعتماد است برای ازدواج ؟


مرتبط:

نمی تونم به خواستگار پزشکم به راحتی اعتماد کنم

چند توصیه به دختران در مورد ازدواج و اعتماد به بعضی از مردان

پسری که بیشتر از خودم بهش اعتماد داشتم تو زرد از آب در اومد

می تونم به خواستگاری که میگه قبلا زنا کرده اعتماد کنم ؟

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

فقط به ایمان خواستگارم اعتماد کردم

شرایط بد محیط کارم باعث شده نتونم به شوهر آینده م اعتماد کنم

میشه به پسری که درخیابان از یک دختر خواستگاری میکنه اعتماد کرد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)