سلام
من پسرم و امسال کنکوریم. میخواستم از شما دوستان عزیز درباره ی انتخاب رشته سوالی کنم. میدونم الان یکمی زوده ولی این موضوع بعضی وقت ها بدجوری ذهنمو درگیر میکنه.

من الان دارم تو دبیرستان رشته ریاضی میخونم. هنوز تصمیم قطعی نگرفتم ولی به مهندسی معماری علاقه دارم و با تحقیقاتی که تو اینترنت کردم به روحیم هم میخوره.

ولی اطرافیانم میگن معماری رشته دخترونه ایه و تو کلاساش تقریبا همه دخترن و یا مثلا میگن مهندسی عمران برم و معماری مثل هنر میمونه و ... (!)  از این حرفا ... .

به نظر شما چیکار کنم؟ اینده شغلی این رشته تو ایران چجوریه؟ پسرایی که مهندسی معماری خوندن الان راضین؟ نظر دختر ها راجع به پسری که معماری خونده چیه ( برا ازدواج در اینده !)
لطفا هر چی میدونید بگید
ممنون

مرتبط:

درد و دل یه پسر دانشجوی معماری دانشگاه ...

چرا مهندسان عمران و معماری احترام بیشتری دارن؟

سوال از کسانی که رشته معماری خوندن

چند سوال در مورد ادامه تحصیل در رشته معماری

بجای ارشد معماری ، لیسانس عمران بخونم؟

پولدار شدن با 20 میلیون پس انداز در رشته معماری اسلامی

تجربیات شما در مورد رشته مهندسی معماری

قابل توجه مهندسین عمران و معماری و ...

آیا رشته معماری در مقطع ارشد در دانشگاه دولتی هزینه بر هست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)