سلام
من یه پسر حدود 24 سال سن هستم. وقتی با کسی سر یه موضوع جدی صحبت میکنم و اونم بیشتر تو یه جمع، صدام میلرزه و یه خورده ضربان قلبم زیاد میشه. مخصوصا زمانیکه میخوام یه حرف حقی رو به طرف بگم راحت نمیتونم حرف بزنم صدام میلرزه و سرخ میشم. علتش به نظر شما چیه؟ یعنی اعتماد به نفس ندارم یا خیلی ترسو هستم.

الان یه پسر وقتی میره خواستگاری با دختر خانم که صحبت میکنه معمولا استرس داره و خوب تا حدیش چیز طبیعیه اونوقت من اگر فردا برم خواستگاری با این اوصاف همونجا قش میکنم ابروم خواهد رفت.

به نظر شما علت مشکل من چیه و راه درمانش چیه؟یه بیماری هست یا مربوط به عدم اعتماد به نفسه.اینم بگم که ژنتیکی نیست چون من فقط اینطورم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)