سلام

من یه پسر 28 ساله م
یه سوال در خصوص مسایل مادی داشتم. من درامدم حدود ماهی سه و نیم میلیونه. اما الان با حساب قسط وام و خونه ی پیش خریدم و ... و در نظر گرفتن حدودا 500 تومن برا اجاره برا حداقل سال اول زندگی باید ماهی حدود 2.2 قسط بدم.

یعنی ته تهش ماهی حدود 1.3 تومن درامد برام میمونه. حالا لازمه که مثلا اگر با کسی یکم جلسات اشنایی ادامه یافت و دیدم مناسب هم هستیم این شرایطمو بگم؟

کلا اگه دو سال صبر کنم هم قطعا قسطام تموم شده ، هم خونه و هم ماشین خواهم داشت و هم شرکتی که علاوه بر کار خوم تاسیس کردیم احتمال زیاد به سود دهی برسه. مشکل اینه که من الان به شدت احساس تنهایی میکنم و فکر و ذکرم شده یه همنفس و همدم که با هم برا همه چی تلاش کنیم. از طرفیم تا دوسال اینده خیلی باید مراقب دخل و خرجم باشم و فکرم زیاد روی پس انداز و پا دادن به شرکتم باشه..

واقعا موندم بمونم تا بشه 31 سالم یا همه این شرایطو به دختری توضیح بدم؟ شما همچین شرایطی رو در ابتدای زندگی قبول میکنید؟ مثلا اگه اولش طرف مقابلتون بگه تا دو سال اول شاید میزان تفریح و مسافرت و خرید و ... باید محدود باشه یه جورایی...
ممنون میشم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)