سلام
من یه دختر معمولی هستم، از نظر ظاهری باطنی،ساده و معمولی، تحصیلکرده و بیکار، دلم خیلی گرفته، شنیدین که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، من چیکار کنم واقعا دوس دارم با یه آدم بهتر ازدواج کنم ولی نمیشه چون هر کی باید با آدمی در حد خودش ازدواج کنه وگرنه مشکل پیش میاد.

خیلی تلاش کردم خودمو بالا بکشم ولی بیشتر ازین دیگه نمیتونم، مگه من میتونم قیافمو عوض کنم:( ،اصلا با عمل و اینام مخالفم، من میخوام خودم باشم ولی آدمای این دور و زمونه همشون ماسک زدن به چهره شون،حرفایی که میزنن با حرفای دلشون یکی نیس،خوشبختی رو با پول اشتباه گرفتن و آدمارو از تیپ و لباسشون قضاوت میکنن.

من دلم میخواد ساده باشم،راااحت باشم، اون حرفی رو بزنم که تو دلمه، دروغ نگم عشقمو از ته دلم دوس داشته باشم، ولی با این کارا آدم به یه طعمه تبدیل میشه واسه گرگای این دور و زمونه، از این دنیا بدم میاد :(


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)