با عرض سلام

من یه پسر 18 ساله ام . یه سوال ذهنمو خیلی در گیر کرده . اونم اینه که  به ما پسرا  میگن  هیز بازی در نیارید با دختر ها دوست نشید دختر بازی نکنید و خودتونو حفظ کنید.

حالا مگه خدا موقعی که میخواست ما رو بیافرینه نمیدونست ما شهوتمون زیاده ؟ پس چرا  میگن کار های بالایی رو انجام ندید گناهه ؟

از یکی پرسیدم گفت خدا راه حلال هم واسه لذت از شهوت گذاشته بهش گفتم اگه ازدواجو میگه من الان تکلیفم چیه اولا 18 سالمه یعنی بچه ام دوما نه خونه و نه ماشین و نه کار دارم هیچی ندارم  و فوقش 7 یا 8 سال دیگه اینا شاید گیرم اومد .

من تا اونموقع چه کار کنم  و وضع جامعه هم که همه میدونن  دختره شیک میکنه یه لباس تنگ هم  میپوشه  همه جاشم که دیگه تقریبا برهنه هست

من چه کار کنم ؟ نمیتونم که یه تیکه نگاه به سنگفرش های خیابون کنم باید سرمو بالا بیارم یا نه ؟

بعد ادم اینا رو میبینه میگه خوب حالا تکلیف من چی هست معلومه یا خود ارضایی یا دختر بازی یا زنا و .....

خوب اینا هم که گناهن پس من چه کار کنم الان دیگه تحمل ندارم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)