سلام

تو دانشکاه با یه دختری آشنا شدم که از هر نظر عالی بود با حیا متین موقر خلاصه از هر نظر عالی بود و مورد پسند بنده و اینو هم بگم که ایشون اهل تبریز و از یک خانواده آذری هستن .

من خیلی با فرهنگ و رسوم اونا آشنا نبودم تا اینکه رفتم خواستگاری و اینا . خونوادشون خیلی خوب بود ولی یه مقدار تعصب نژادی داشتن که واسه من این نوع رفتارا عجیب بود چون تو منطقه ما همچین چیز ایی معنا نداره خلاصه بعد از چند جلسه گفت و گو و اینکه دیدن من پسر خوبیم!!

پذیرفتن تا اینکه اتفاقای هفته پیش افتاد منظورم فیتیله و توهین به آذریا و ... که البته هنوز خودم هم ندیدم که چی شده این جریان چیه .این اتفاق همانا و منصرف شدن خانواده این خانوم هم همانا .

هر چی میگم بابا آخه به من چه ربطی داره مگه من کارگردان این برنامه بودم تو نخشون نمیره که نمیره .من این دختر خانوم رو خیلی دوس دارم چون از هر لحاظ خوبه فقط نمیدونم با این مشکل جدید چی کار کنم .شما آذریا خیلی ماهید خیلی رسمو رسوم زیبا دارید فقط یه ویژگی بدی دارید اونم همینه که تعصب قومی بیجا دارین بابا هممون ایرانی هستیم این حرفا چیه آخه ؟؟

این سایتو یکی از دوستام معرفی کرد .گفتم با شما هموطنای عزیز به خصوص آذریا یه مشورتی بکنم ببینم چه نوع رفتاری بهتره در مقابلشون بکنم آخه خود دختر خانوم حرفی نداره بیشتر خانوادشون با این جریان مشکل پیدا کردن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)