ساناز:

سلام و وقت بخیر

من حدود دو هفته پیش با نامزدم سر یه مساله ای که اون زمان فکر میکردم حق کاملا با منه بحثم شد و چون دانشجوی شهر دوری هستم تو این مدت که رفتم خونه اصلا نرفتم به دیدنش و کلا باهاش قهر بودم. تا امشب که زنگ زد و حرف زدیم دیدم واقعا کار بدی کردم تنهاش گذاشتم آخه الان آزمون مهمی داره و استرس خیلی زیادی به خاطر اون داره و توقع داشته من پیشش بمونم و هم اینکه چون رفتم خونه خودمون اما به اون نگفتم خیلی از دستم ناراحت بود خلاصه خیلی عذاب وجدان گرفتم میدونم کارم درست نبود تو این موقعیت نباید خیلی حساس میشدم.حالا میخوام بدونم بنظر شما چطور میشه از دلش در آورد? ضمن اینکه ما هنوز به هم محرم نیستیم فقط نامزدیم و تا حداقل ماه دیگه هم به من مرخصی نمیدن که بشه برم خونه. خودش میگه به مرور زمان یادم میره اما میترسم دق کنم تا اون زمان آخه وقتایی ناراحته خیلی سر سنگینه. تو رو خدا راهنمایی کنید. ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)