سلام
از کجا بفهمم چشم چرون و هوس بازه یا نه؟ اگه نیاز های جنسی و عاطفیشو کامل بر اورده کنم ممکنه باز هم چشش دنبال دخترای دیگه  باشه......

یکی از هملاسیای دانشگام که داریم با هم کار هم میکنیم توجه زیادی به من داره و همیشه موقع کار با نگاه منتظر نظر من میشه و هر وقت حرف میزنیم اصلا نگاهشو از من بر نمیداره ...یعنی انگار براش مهمه خیلی...منم راستش ازش خوشم میاد..منتها...

....(اینم بگم من چادری ام و مذهبی و سعی میکنم به نامحرم نگاه نکنم..و البته اونم مذهبیه ولی کمتر از من فکر کنم ) یه بار که بیرون رفته بودیم واسه پروژمون یه خانمی خیلی بی حجاب که زیادی هم به خودش رسیده بود البته غریبه اومد روبروی ما نشست (اونم کاری داشت اونجا).
این خانم تمام مدت چشمش به همکلاسی من بود و با نگاه هیزش ( دنیا عوض شده معمولا مردا هیز بازی در میارن) در حالی که لبخند همراه با شهوت رو لبش داشت به همکلاسیم نگاه میکرد. من اون لحظه هم غیرتی شده بودم و هم عصبانی...دلم میخواست پاشم دختره رو بزنم....منتها از همکلاسیم خجالت میکشیدم که چیزی نگفتم به اون خانم.میترسیدم بفهمه که برام مهمه..اخه خیلی مغرورم.

در طول اون مدت همکلاسیم سرش پایین بود و هر از گاهی سرشو بلند میکرد و  نگاهی به دختره مینداخت.... نمیدونم این کارش از روی چشم چرونی بود یا اونم تعجب کرده بود از کار اون خانم...

گفتم که من از این اقا خوشم میاد و به ازدواج با اون فکر میکنم... و اگر شرایط ازدواجمون جور بشه میخوام بدونم که  اگر من با تمام وجودم نیازهای عاطفی و جنسی این اقا رو فراهم کنم..باز هم ممکنه اون به دخترایی مثل اون خانم نگاه کنه و احتمالا چشم چرونی؟

و اینکه اقایون جواب بدن...ایا این حالت اون از روی چشم چرونی و هیزیه یا اینکه....ممکنه یه مسئله عادی تو روابط کاری باشه از نظر ایشون....و اصلا اون بهشون فکر هم نکنه

البته در مورد خودم یه حسی تو نگاهش هست..من این حالت رو میشناسم...هر کس از پسرای دو رو بر و فامیل و ... که اینجوری نگام میکرد بعد یه مدت می اومد خواستگاری...
منتها من میترسم...نمیخوام دلبسته مردی بشم که بعدش خیلی راحت بذارتم کنار و یا حتی  اگه باهام ازدواج هم کنه همش حرص بخورم که چرا به دخترا و زنای مردم نگاه میکنه....

لطفا جوابمو بدید....     
نمیدونم باید چیکار کنم...   
برای همیشه عشقشو بزذارمش کنار یا نه...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا....

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)