سلام دوستان خوبم

ممنون که متن سئوالم و میخونید و پیشاپیش تشکر میکنم بخاطر همفکری و ارائه نظرات و تجارب مفیدتون به بنده

از خودم شروع کنم

به گفته اکثر دوستانم آدم مهربون و از خود گذشته ای هستم طوری که بعضیشون این خصلتم و به عنوان ویژگی منفیم میدونن

برام مهمه که کسی ازم ناراحت نشه

ما سه خواهر و سه برادریم که یک خواهر و برادرم ازدواج کردن و بقیه مجردیم

عروس گرام پیش ما زندگی میکنن اما توی واحد بغلیمون

ما همه تلاش خودمون و میکنیم که تو زندگیشون دخالت نکنیم و اجازه بدیم هر طور دوست دارن زندگی کنن و خیلی وقتا برای رفاه حالشون کمکشونم میکنیم

اما اندر احوالات عروس جان ما اینه که تو خانواده ای بزرگ شده که براش ارزش زیاد قائل نشدن و پدر بد دهنی داشته و از نظر مالی در مضیقه بوده و با این جو تربیتی از همه آدما کینه به دل داره و کسی پیدا نمیشه که ایشون مسخره ش نکنه و خیلی انتظارش از همه بالاست در عین حال تو موقعیت مشابه به دیگران کمک نمیکنه بی تفاوت از کنارشون رد میشه
یعنی انتظارهایی که از خانواده شوهر داره هیچ وقت برای عروس خودشون برآورده نمیکنن و فقط گیرنده هستش و دست بده نداره
خودش هر حرفی رو بدون توجه به اینکه دیگران رو آزار میده میزنه اما به حرف بی منظور بقیه حساسه و زودی قهر میکنه
بجز ساعات استراحت با بچه ش خونه مان و پسرکوچولوشو ول میکنه به امان خدا واسه ما و میره پی کارش و ما براش کم نمیذاریم چون برادرزاده مونه

به کوچیکتر از خوش سلام نمیده و خیلی مغروره!!

بشدت با من رقابت میکنه با این که اصلا شرایط ما مث هم نیست و اگه بخوام به رخش بکشم من ازش خیلی بالاترم اما برای من انسانیت خیلی مهمتره

بارها رفتار غلطشو تحمل کردیم تنها بخاطر اینکه برادر جان ناراحت نشه اما این مسئله عروس گرامو پر توقع تر کرده طوری که احساس میکنه ما یا بلد نیستیم جواب رفتارشو بدیم یا آسمون سوراخ شده و ایشون به ما هدیه داده شدن از طرف خدا

من تزم مهربونی کردن بوده باهاش اما بجای اصلاح شدن رفتاراش بدتر میشه
بدجور وابسته به خانواده شه و اونا رو میپرسته طوری که شوهر و بچه شو فدای اونا میکنه
خواهش میکنم به من بگید چطور برخوردکنم که نه داداشیم برنجه و عروس جان حد خودشو بدونه
لطفا نگید از هم جدا زندگی کنید که امکانش به هیچ عنوان نیست
از اینکه ما بارها غرورمون روبشکنیم و اون بذاره پای وظیفمون خیلی ناراحت میشم
گاهی میگم ای کاش گیر مادر شوهر خواهر شوهر خطرناک میفتاد تا قدر عافیتو بدونه
اما هرکی خوب باشه سزاش بدیه
لطفا کمکم کنید

سپاسگزارم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)