سلام به همه

ازتون خواهش میکنم جوابمو بدید

من ٢١ سالمه نامزدم ٢٥ ، ما با هم فامیل هستیم عشق ما تو کل فامیل مشهوره از همه لحاظ به هم شبیه هستیم حتی قیافه الان چند ماهه نامزدم غرق کار شده افسرده شده و خودش قبول نداره که افسردس خیلی کم زنگ میزد و پیام میداد الان دیگه یه ماهه پیام نمیده و حتی به داداشم گفته دیگه خواهرتو نمیخوام ولی به خودم نگفت .

از وفاداریش مطمئنم اطرافیانم بهم میگن بهش پیام نده تا خودش بیاد جلو به نظرتون کار درستیه؟ قلبا دوست ندارم تو این شرایط تنهاش بذارم .

در ضمن یه بار دیگه ام سابقه افسردگی داشت که قرص خورد و خوب شد ولی من اون موقع تنهاش نذاشتم این حرفو که دیگه نمیخوامت و اون موقه ام بهم گفت .

منتظر جواباتون هستم حاضر نیست بیاد مشاوره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)