سلام

پسری 23 ساله هستم که برادری 25 ساله دارم. خانواده برای برادرم اقدام به خواستگاری سنتی از دختر خانمی کردن. پس از چند جلسه رفت و آمد دو طرفه و جدی شدن صحبت ها خانواده دختر صریحاً گفتن که اگر پسر کوچکتون ( من ) با دختر کوچک ما ( خواهر دختری که برادرم خواستگاری رفتن براش! ) ازدواج کنه ما رضایت به ازدواج میدیم!

خانواده هامون در یک سطح هستند. برادرم کارشناس ارشد مهندسی داره و شاغله و درآمد مناسبی در حد یک کارمند نسبتا سطح بالا داره.

خودم هم دانشجوی سال 5 پزشکی هستم. الان همه نگاها به منه که من نظرم چیه. واقعا گیج شدم! من خودم احساس خوبی به اینجور وصلت کردن ندارم.
لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم؟ چی بگم؟

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)