سوال :
سلام من به شددت میل جنسی به همسرم دارم دوست دارم اکثر اوقاتی که تو خونه هستم با زنم ور برم دست خودم نیست فوران جنسی من تو دوران مجردی خیلی اذیتم کرده حالا میخوام هرچه میخواد بهش برسم ولی همسرم رابطه هر روزه رو دوس نداره ولی من هر شب میل به رابطه دارم مخصوصا صبح که بیدار میشم دوست دارم رابطه داشته باشم یا حداقل بوسیدن گرمی دشته باشیم 1 سال از ازدواجمون میگذزه به نظرشما زن صیغه ای بگیرم ؟ یا حداقل تهدیدش کنم به زن گرفتن دوبارم؟


جواب :
سلام
این طور که شما قصد دارید تخته گاز برید فکر نمی کنم به 40 50 سالگی برسید ! کی گفته که بعد از ازدواج می تونید وقت و بی وقت و بدون آمادگی همسرتون باهاش نزدیکی کنید ؟!
اگه همین طور ادامه بدید اولین اتفاقی که می افته اینه که همسرتون از شما بیزار میشه . سرد مزاج میشه . همیشه از شما فراری میشه . وقتی رابطه برقرار شد منتظر اینه که کی دست از سرش بر می دارید . و در آخر هم بالاخره طاقتش تموم میشه و زندگی شما تلخ میشه . مشاجره ها زیاد میشه ، سر کوچترین مسائل بهانه گیری می کنه ! وقتی میره بیرون میل چندانی به برگشت نداره . چون می دونه اگه برگرده ... !
کمی صبر داشته باش . به خودت مسلط باش . نذار میل جنسی هر جا خواست تو رو با خودش ببره . اومدیم و همسرتون رفت مسافرت یا خدای نکرده مریض شد ( البته اگه همین طور پیش برید دور از ذهن نیست ) اون وقت چه کار می کنید ؟
زیاده روی در آمیزش از بدترین کارهاست .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)