باسلام
دوستان خواستم عرض کنم درباره ازدواج افراد معلول هم نظرات و تجربیات خودتون را بگید و بیشتر درباره مطالب زیر :

1- افراد معلول چطوری شریک زندگی خودشون را پیدا کنند؟

2- به نظر شما افراد معلول که مثلا وضع مالی خوبی دارند اما دچار معلولیت هستن چقدر شانس ازدواج دارند؟

3- آیا یه زن سالم حاضر میشه با یه معلول ازدواج کنه؟

4- کدوم بهتره ازدواج معلول با معلول یا معلول با سالم؟

5- شما اگه درباره ازدواج افراد معلول چیزی میدونید حتما بنویسید

نظراتون خیلی برام مهمه.

ممنون از شما

مرتبط:

تنهایی شیرین من

کی قراره بعضی از مردم دید شون رو نسبت به معلولان عوض کنن؟

به خاطر معلولیتم اعتماد به نفس کمی دارم

چرا ما معلولان رو دست کم میگیرن ؟

من با کاستی ام چگونه میتونم کار پیدا کنم

من همون ماهم که کسی یارای رسیدن بهش رو نداره

اعتماد به نفس چیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه)