سلام به دوستای خوبم
کسی راه حلی برای پوسته پوسته شدن و خشکی لب ها سراغ داره؟ من متاسفانه از بچگیم با این مشکل در گیرم. حتی گاهی شده از شدت خشکی موقع خندیدن لبم خوب بیفته که واقعا صورت خوشایندی نداره و آزاردهنده هم هست. وازلین و پماد آ+د و کرم لب کیو وی و این رژهای بیرنگ ویتامینه و روغن زیتون مدتها استفاده کردم اما جواب نداد. 

دیگه واقعا راه حلی نمیشناسم. راستی اینم بگم که اهل زبون زدن به لبم نیستم که دلیلش تماس بزاق دهنم با لبم باشه! بخاطر استفاده از رژ لب هم نیست چون حتی پیش اومده یکسال اصلن از رژ لب استفاده نکردم اما هیچ تغییری ندیدم.

در کل پوست خشکی دارم ولی نه به اندازه ای که اذیت بشم. اما لبم یه مقدار اذیتم میکنه. ممنون میشم اگر کسی راه حلی داره و قبلا از چیزی نتیجه گرفته به منم یاد بده.
"یکتا"

مرتبط:

راهنمایی در مورد انتخاب و نحوه استفاده از رژ لب

من علاقه خیلی زیادی به رژ لب پیدا کردم

از کجا بفهمم رژی که می زنم جلب توجه میکنه یا نه ؟

از کجا بفهمم رژی که زدم جلب توجه میکنه یا نه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)