سلام
میخواستم بدونم ، چه جوری باید اعتماد همسرم و جلب کنم ، من مردم و حدود سی سال سن دارم ، هرزه و چشم چرونم نیستم ، یعنی به هیچ شکلی اهل فسق و فجور نیستم ، حتی گاها هنگام رد شدن از کنار خانوما نفسمو هم حبس میکنم که عطر و بوی تنشون تو وجودم نره .

واقعا از همه ی زنها تا اونجایی که توانم برسه ، دوری میکنم ، حتی صورت دخترا و زنای فامیلو هم نگاه نمیکنم ، مجبور شم ، از کنار چشمم برای نگاه کردن استفاده میکنم ، اینطور بگم تا حد زیادی حواسم به خودم هست ، اما یه بار که از روی نیت پاک به یه خانومی قصد کمک کردن داشتم باعث دلخوریه همسرم شد .

البته خودش رو هم در جریان گذاشته بودم و تقریبا تو تمام ارتباطاتمون ، همسرمم کنارم بود ، اینکه میگم ارتباط ، منظورم چت کردنه و نه بیشتر ، من حتی یه بارم ایشونو ندیدم ، اما انگار این کارم باعث بیقراری و استرس همسرم شده ، با اینکه ازش خواستم دیگه هیچ حرفی در موردش نزنیم اما بازم احساس میکنم ته دلش قرص نیست .

دائما تو عشقش افراط میکنه و بیقراری های عجیبی داره ، خداییش انقد عاشقمه که من مطمئنم لیاقت این همه عشقو ندارم ، اما خوب احساس میکنم این افراط در دوست داشتنش داره آزارم میده .

نمیخوام نسبت بهم بی اعتماد باشه که تو باز خوردش این هم عشق رو به پای آدمی مثل من بریزه که دوست دارم آزاد باشم ، حقیقتش خودمم عجیب شوق رفتن دارم ، نمیخوام به هیچی تعلق خاطر داشته باشم .

لطف میکنید اگه نظر بزارید ، مخصوصا خانومایی که مثل همسرم عاشق شوهراشونن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)