چه جوری نامزدم را سورپرایز کنم (دختر خانمها جواب بدهند)
سلام آقایی هستم که تازه نامزد کردم . دوست دارم همیشه نامزدم را خوشحال و شادش کنم و سورپرایزش کنم .

دوست دارم همیشه کاری کنم که حس کنه عاشقشم و دوستش دارم . دوست دارم کاری کنم که خیلی خوشحال بشه و احساس خوب بهش دست بده، چه چیزی خانمها را سورپرایز میکنه ؟ چی دوست دارید ؟ چه موقع هایی دوست دارید سورپرایز بشید؟


مرتبط :

درخواست از کسانی که با ابراز عشق معشوقه شون سورپرایز شدن

برای غافلگیر کردن عروس برای ماه عسل چه پیشنهاداتی دارید ؟

چطوری شوهرم رو با خبر بارداریم غافلگیر کنم ؟!




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)