سلام
من الان 28 سالمه و عقدم و قراره انشاء الله تا یک ماه دیگه برم سر خونه خودم . مشکل من اینجاست که همسرم وضع مالی خوبی نداره . البته از زمان خواستگاری هم می دونستم ولی چون پسر خوبی بود قبول کردم و باز به خاطر مشکلات مالی نه جشن عقدی داشتیم و نه فرار عروسی بگیریم و حتی قرار هست توی ی خونه اجاره ای از مسکن مهر زندگی کنیم.

اما الان که مسله خرید جهیزیه هست ایشون چندین بار همش جهیزیه دخترای فامیلش رو غیر مستقیم به رخ من میکشه و انگار توقع داره که من حدود 20 میلیونی که خودم به سختی و از هدیه های ازدواجم  ( که اونم همش فامیل خودم دادن ) جمع کردم رو کامل جهیزیه بخرم.

هر چند چندین بار گفتم که ما زندگیمون رو ساده شروع کردیم ولی باز حرفش و مثال ها رو تکرار میکنه . تو رو خدا بگید چجوری حالیش کنم که من نباید فقط اون رو درک کنم و این دو طرفه هست
تازگیا حس بدی نسبت به همسرم پیدا کردم
ممنون
التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)