سلام

یه پیغام مهم برای همه دخترهایی که از پرده بکاتشون نگرانن دارم .

خواهرهای عزیزم منم چند سال پیش وقتی که اصلا نمیدونستم بکارت چیه . چند بار هم از این کارهایی که خانوما میگن کردم و خود ارضایی و وارد کردن انگشت و و ... داشتم و مطمئن بودم با اینکارا دیگه کلا پردم از بین رفته ولی از چند سال پیش که موضوع ازدواجم جدی شد از ترس اینکه همه بفهمن به پردم آسیب رسیده الکی خواستگار ها رو میپروندم .

جرات دکتر رفتن را هم نداشتم  فکر میکردم اگه برم دکتر چه توضیحی باید بگم اصلا چکار باید بکنم از کجا شروع کنم اگه دکتر متوجه پارگی بشه چی باید بگم و ...

تا همین امروز دل و زدم به دریا رفتم پیش یه ماما . نشستم رو صندلی بدون هیچ توضیحی گفتم لطفا پردمو معاینه کن دو حالت داشت یا بگه پردم سالمه که خدا رو شکر میکردم یا میگفت پاره شده که باید ازش راهنمایی میخواستم که چکار باید بکنم ؟

کلی استرس داشتم اما خیلی زود انجام شد  نه درد داشت نه کار خاصی و گفت پردت سالمه و الان برگ سلامت دستمه که دارم این پیامو تایپ میکنم .

تو رو خدا خواهر های عزیزم اگه به پردتون شک دارید برید پیش یه ماما یا پزشک و بدون هیچ توضیحی بگید پردمو معاینه کن  و اینقدر خودتونو عذاب ندید.

به خدا الان به اون همه عذابی که کشیدم دارم فکر میکنم چرا زودتر این کارو نکردم و چند سال از بهترین سالهای عمرمو با این فکرها خراب کردم .

به خدا اصلا کار سختی نیست خودتونو خلاص کنید هزینه زیادی هم نداره و الان تو همه درمانگاهها ماما دارن . امروز بهترین روز زندگیمه و نمیدونم چطور از خدا تشکر کنم .

امیدوارم شماهم مثل من با برگه سلامت از مطب خارج بشید حتی اگه آسیبی هم دیده باشید راهنمایی میشید و از بقه عمرتون استفاده میکنید
ازت متشکرم خدا


پیشنهاد :

فشار آب میتونه باعث پارگی پرده بشه یا نه؟

آیا پودر موبر به پرده بکارت آسیب میزنه ؟

اطلاعاتی در مورد پارگی جزئی بکارت برای دختران

پاره شدن پرده بکارت با دوچرخه سواری

مخلوط زردچوبه و آب لیمو به پرده بکارت آسیب می زنه؟

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

عواملی که باعث پاره شدن پرده بکارت می شوند

پرت شدن و سائیده شدن به دوچرخه، به بکارت آسیب میزنه ؟

آیا برداشتن جسم سنگین به بکارت آسیب می زنه ؟

پرده بکارت و کار با دستگاه های بدنسازی

اگه پرده بکارت دختری پاره بشه بازم درست میشه؟

پرده بکارت خود به خود ترمیم میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)