سلام

من پسری حدود 20 ساله هستم.

با توجه به اینکه الآن تمام پسرای 25 تا 35 سال دنبال ازدواج با دختر های 18 تا 32 سال هستن.

یه سوال از آقایون، یه سوال از خانمها و یه سوال از هر دو دارم:

سوال آقایون:

چرا دنبال دختر های همسن خودتون نمیرین؟؟ اگر مثلا یه آقای 30 ساله ای ازدواج با دختر 18 ساله رو مناسب میدونه چرا تو 23 تا 25 سالگی دنبال از دواج نبوده؟

سوال خانمها:

احساستون از اینکه در بعضی موارد همسرتون 10 تا 12 سال ازتون بزرگتره چیه؟ چرا بله میگید؟

سوال مشترک:

با توجه به توضیحات بالا و اینکه اگر کسی بخواد ازدواج کنه بهترین ها رو انتخاب میکنه من و همسن های بدبختم چیکار کنیم؟ یا باید یه دختر 5 ساله رو نشون کنیم تا 12 سال دیگه که 17 سالش شد بریم خاستگاریش یا باید با یکی مثلا 12 سال بزرگتر از خودمون ازدواج کنیم؟ یا اصلا ازدواج نکنیم؟... کدومش؟

 

مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)