سلام
میخواستم بدونم برای غسل هر قسمت از بدن باید چند دقیقه زیر اب بمونم؟ بذارید منظورمو بگم .
هر ادمی اول حمام میکنه وقتی تمیز شد ( لیف زد موهاشو شست و ... ) حالا میخواد غسل کنه
الان باید فرض رو بر این بذاره که بدنش کاملا خشکه و هر قسمت از بدنشو طوری غسل بده که انگار خشک خشک بوده و نباید حتی به اندازه یه خال کوچیک خشک بمونه؟ با این حساب باید خیلی زیر اب بمونیم و تازه من موهام خیلی بلنده و کلی زمان میبره .

برای هر قسمت چند دقیقه زیر اب باشم که هم کاملا خیس بشم و هم اینکه اعضای خونواده فوش ندن که زود بیا بیرون کار داریم یا وااای چقد اب میریزی تو این بی ابی ؟!

من همش شک دارم میگم نکنه یه نقطه کوچیک خشک مونده باشه و نمازام باطل باشه.تو ماه رمضون که بیشتر نگرانم و بیشتر اب میریزم . 


از مرجع تقلیدمم پرسیدم موقع جواب که فهمیدم اصلا متوجه منظورم نشده که گفته بودم فرض رو بر این بزارم که خشک خشکم. و برای اینکه چقدر زیر اب بمونم هم جواب درستی نداد .
ممنون

مرتبط:

انجام غسل ترتیبی در کمتر از 5 دقیقه

در مورد غسل کردن و وضو گرفتن چند تا مشکل دارم

چند سوال در مورد غسل جنابت

یه آدم معمولی چقدر طول می‌کشه که غسل کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)