سلام
من با چند تن از دوستانم که جوانانی بسیار پاک و دلسوز هستند در حال مصاحبه و ترغیب برای ازدواج هستم.
الآن باهاشون دارم کار می‌کنم که سنگاشون با خودشون وا بکنند و بدونند چی‌ میخوان که فردا میرن برای خواستگاری مانند دوران دانشگاه و مدرسه و... نباشه که شب امتحانی شروع کنند به یاد گرفتن.

حتی مشکلات و مخالفت‌های پدر و مادر هم در حال حل شدن هستن . این بنده‌های خدا خلی بچه‌های گلی هستن ولی برای ازدواج منتظر یک حرکت از دیگران بودن. البته چندتاشون رفتن برای ازدواج اما نمی‌دونم چرا اونایی که متاهل شدن اینارو سیخ نمی‌کنند اما من مجرد افتادم به جون اینا . زیاد صحبت می‌کنیم ولی خیلی دوست دارم کمکشون کنم.

دوست دارم بدونم خانم‌ها اگر جوان پاک می‌دونستن هست، چی بهشون می‌گفتن که من ور دارم به اینا بگم که شاید دلشون کمی به راه بیاد. البته بعضی شون منو سوپرایز کردن، چند وقت پیش زنگ زده بودن برای هماهنگی که کسی هست برای ازدواج؟ چی شد؟ و...

البته من هدفم ازدواج ۱۰۰٪ اینا نیست اما دوست دارم بدونند که میشه و اگر ازدواج نمی‌کنند بابت مشکلات مالی نیست.

دوست دارم اول خودشون بشناسن. بدونند چی از زندگی می‌خوان که راحت انتخاب کنند. اول هم خودشون به این نتیجه برسن که باید ازدواج کنند بعد من بیافتم دنبال دختر. خانم‌ها بگید بهشون چی بگم که پاشن برن ازدواج کنند. البته این بنده خداها هیچی هم ندارن هااااا. بعضی‌هاشون کار دارن .

اما از همون جوانان نایاب هستن که پاک زندگی کردن و دلسوز مردم هستن یعنی انسان در کنار اینا عشق می‌کنه. لذت می‌بره که هنوزم اینا هستن و به حال خودم غبطه می‌خورم.(من کجا هستم اینا کجا."خلاصه:کار اینا از من درستره")

خانم‌ها کمک کنید. به اینا بگم مشکل مالی برای چه دسته از خانم‌ها مهم نیست؟ برای خانم‌ها خدمت نرفتنتون مهم نیست؟ خونه و پس‌انداز نداشتنتون مهم نیست؟ ثروت اصلی خودتون هستید که توی این وضعیت خراب تونستید پاک نگهدارید؟ برای خانم‌ها چقدر دین و ایمان شما مهم هست؟ اخلاقتون؟ محبتتتون؟ وفاتون؟ چشم‌های پاکتون؟؟ نون حلالی که درمیارید مهم تره؟؟

فقط بگم من واقعا اشتیاق می‌بینم توی اینا. اما دوست ندارم مثل من بشن. کسی شاید نبود دست مارو بگیره اما می‌خوام کمک اینا بکنم.
سن اینا هم ۲۲ تا ۲۴ هست. تحصیل می‌کنند و وقتشون برای فرهنگ میذارن بدون چشم‌ داشت.

اما بهشون نگفتم بیاد عرف بشکنید و با این مهریه‌ها و جهزیه و توقعات بالا ازدواج نکنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)