سلام

من چند وقتی هست که عقد کردم با یه خانم که چهار سال از من کوچک تره . من 26 سال دارم.

مشکل اینجاست که من هر وقت به خانمم میگم دوست دارم در جواب بهم میگه فقط همین ؟

منم میگم خوب دوست دارم دیگه همین نداره که ! ..... بعدشم ایشون ناراحت میشه. من دقیقا نمیدونم ایشون چی میخوان. وقتی بهم میگه فقط همین؟ یعنی چی خوب باید چی بهش بگم تا راضی شه من واقعا نمیدونم باید چی بگم......

لطفا کمکم کنید.

ممنون


مرتبط:

کی باورش میشه که با یه دختر 5 ساله ازدواج کردم؟

به نظرم خانمم ضرر کرده با من ازدواج کرده !

حس میکنم خانمم از علاقه من به خودش داره سوء استفاده میکنه

خانمم بیرون خونه شیک پوشه ولی تو خونه شلخته

خانمم گیر دادن که من از لباس پوشیدن شما خوشم نمیاد

خانمم اصلا غریزه زنانه ندارد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)