سلام

 من یه دختر هستم و تک فرزند که امسال سال آخر کارشناسی هستم  چادری ام و دوست دارم تا اون جایی که میتونم به مولام صاحب الزمان بیشتر خدمت کنم چون هر چی دارم از خدا و به لطف مولاست  .
تو این سالهای اخیر خیلی از لحاظ درون تحول داشتم چه مثبت  یعنی چادری شدنم یا محب اهل بیت شدنم که شکر خدا مدیون امام زمانم و یا منفی مثل حالات جوانی که همش آزمایش هایی است که خدا جلو رومون میذاره به هر حال .

دو سوال دارم ازتون :
ماه ذی القعده چله ی زیارت عاشورا گرفتم و کربلا خواستم  . دو بار مشهد رفتم میگن برات کربلا رو امام رضا امضا میکنه از ایشون خواستم. نذر یک مسجدی کردم و کربلا خواستم  شکر خدا جور شد و قراره اگر عجل مهلت بده اخر این ماه با دانشگاه برم کربلا .

حالا از کسایی که رفتن و نرفتن میخوام بپرسم اونجا چی بخوام از مولا اصلا چی کار باید بکنم که کاملا حس خوبی داشه باشم .
همش میترسم لایق نباشم و وقتی اومدم پشیمون بشم در ضمن من اصلا نمیدونم چی باید ببرم  و از اوضاع عراق خبری ندارم اگه میشه کمکم کنید؟


و اما سوال بعدی تا الان هر خواستگاری که زنگ میزنن خونمون خانواده ام رد میکنه اگر چه پسرهای خوب و مومنی هستن و یا شاید تحصیل کرده  بیکار و کارمند هر رقمه پیش اومده.
 میخواستم بگم وقتی خواستگارها رو رد میکنن ناراحت میشم . همش فک میکنم الان چقدر اون پسره ناراحت شده یا اعتماد به نفسش پایین اومده اگر چه تا الان هیچ کدومشو ندیدم .
همش میترسم که فساد رو رواج داده باشم طبق اون روایت ائمه سرنمازهام برای خواستگارام دعا میکنم که خوشبخت بشن همش عذاب وجدان دارم چی کار کنم چون واسه من اصلا کار یا خونه داشتن یا نداشتن مهم نیس دلم میخواد مومن و با اخلاق باشه بقیه اش حل میشه و دو تایی میتونیم بسازیم .
احساس میکنم وقتی پسری میاد خواستگاری و فقط کار نداره یا دیپلمه وقتی خانوادم ردش میکنن گناه میکنیم...... چی کار کنم دست خودم نیست

مرتبط:

راهنمایی در مورد کربلا رفتن یه بیمار

هر که دارد هوس کربلا بسم الله

میخوام در سفر به کربلا با شوهرم تنها باشم ولی ...

خدا شما رو نمیخواد که نمیتونید برید کربلا !

نسبت به کربلا رفته ها حسادت می کنم

پیاده روی اربعین ( نجف_کربلا ) رو حتما برید

واقعا فلسفه پیاده روی کربلا چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)