سلام
اگر حق‌الناسى صورت گرفته باشد و در هنگامى که براى رفع کدورت به فرد مراجعه مى‌کنیم بگوید حلالت کردم اما در واقع حلالمان نکرده باشد و در صحبت‌هایش با دیگران از آن کدورت صحبت کند آیا باز هم مسئولیتى به گردن ما هست؟ برای رفع آن مسئولیت باید چیکار کرد؟

من از طرف خانواده م خیلی ضربه های روحی بهم وارد شده اما همیشه میگم بخشیدم اما خاطرات کل زندگیم رو تو وبلاگم دارم و هر وقت کابوس گذشته م تو خواب و خاطراتم میاد کلی بیقراری و گریه می کنم و به خدا میگم انتقام بچه هایی مثل من و امثال من رو کی باید از این پدرو مادرای خودخواه و بی فکر و عقده ای بگیره!!!!

اصلاً چطور بفهمیم یکی رو از ته دل بخشیدیم و اون طرفی که ازمون ناراحت و دلخوره ما رو بخشیده؟؟ برای بخشش باید با توضیحات بهش بگیم که چه کاری در حقش کردیم و یا همین که بگیم حلالمون کن چون در حقت ظلم کردیم کافیه؟؟؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)