با سلام خدمت تمام خواهران و برادران خوب خودم .

من تازه یا بگم چند روزیه با این وبلاگ اشنا شدم خیلی مفید هستن مطالب خواستم بگم ، رفقا منم درگیر تمام مشکلات شما بودم اعم از خودارضایی دوستی با جنس مخالف ولی الحمدالله خداوند دوستی جلوی را هم گذاشت که منو کشوند سمت دین و مذهب و خودم با علاقه دنبالش رفتم و الان ادم مقید هستم به دینم .

خواستم بگم ترک خودارضایی کار راحتی نیست ولی سختم نیست فقط اراده قوی میخواد و اینکه هییییییچ وقت تایید میکنم هیییچ وقت تنها نشید تنهایی کلید گناه است با اهل بیت عهد ببندید با خدا عهد ببیندید .

قضیه ازدواجم بگم اره منم 18 سالمه و نیاز شدید به ازدواج دارم اربعین دارم میرم کربلا انشاء الله به حق همین امام حسین به حق همین دو دسته قلم شده ی حضرت عباس مشکلات جوانان اعم از کار و ازدواج حل بشه .

در ضمن سخنرانی استاد ماندگاری در مشهد درباره ازدواج کرده رو حتما دان کنید و ببینید یا گوش کنید وااااقعا عالیه و توپه

یا علی التماس دعا...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)