سلام
در مورد موضوعی می خواستم ازتون مشورت بگیرم. من دختری مذهبی و چادری هستم که رابطه ام با جنس مخالف خیلی کم هست مثلا حتی با آقایون هم کلاسیم سلام و علیک هم ندارم.

امسال از یک رشته مهندسی فارغ التحصیل شدم. در بین همکلاسی هام آقایی هستند که ملاک های اصلی بنده برای ازدواج را دارند. ایشون یه فرد مذهبی و خیلی مودب و سربزیر هستند.

از برخی رفتارهاشون این طوری استنباط میشه که ایشون هم به بنده تمایل دارند ولی چون هنوز درسشون تموم نشده و کار ندارند پا پیش نمیزارن (این البته یک حدسه و هیچ قطعیتی در این رابطه وجود ندارد)

با توجه به اینکه من فارغ التحصیل شدم و ایشون هیچ اقدامی نکردن به نظرتون بی خیال این قضیه بشم؟ یا راهی برای اینکه متوجه احساسشون بشم هست؟

راستش ایشون در بین اطرافیان بنده تنها کسی هستند که این قدر به ملاک های بنده نزدیک هستند و علاوه بر اون یه شناخت ٤ ساله وجود داره و خودم مقداری در مورد خانوادشون تحقیق کردم و این حرفی که می زنم از روی ظاهر نیست.

به نظرتون اگه از یکی از دوستان متاهلم بخوام که به صورت نامحسوس نظر ایشون رو درباره ی من بپرسه خیلی واضح نیست که اون خانوم از طرف بنده اومده چون بالاخره دوست بنده هستند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)