سلام
یه مساله ای اذیتم میکنه
بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازند بدم، مثلا واسه ازدواج بهم میگن شوهر کن و .. اصلا نمیدونم چی باید جواب بدم که نه ناراحتی پیش بیاد و هم خنده خنده جوابشونو بدم که بفهمن اگر من میخواستم شوهر کنم ،کرده بودم و اینکه هدفم فقط شوهر کردن نیست البته من از این چیزا بدم نمیاد

ولی انگار فقط اومدیم واسه شوهر ،خب باید پیش بیاد
من ناراحت نمیشم از حرفشون ،اینجوری بزرگ شدن اما من فقط میخندم با بی ادبی هم بلدم جواب بدم اما محترمانه که با پنبه سر ببرم بلد نیستم،اگر میشه هم در این مورد هم کلا جواب بدید.
به بچشون هم نمیدونم محل بدم یا ندم؟


مرتبط :

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت میکنه چیه ؟

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)