سلام

می خوام بپرسم قرص ضد بارداری و افسردگی به هم ربط دارن ؟ من تا حالا یک بسته قرص ضد بارداری مصرف کردم به خاطر تنظیم شدن پریودهام دکتر سه بسته از این قرص ها بهم داده.

البته چون فعلا نمیخوام بچه دار بشم هم این قرصها برام خوبه. اما این چند روزه احساس میکنم افسردگی گرفتم و خیلی راحت و الکی گریه ام می گیره.

البته کلا روحیه ام روحیه شادی نیست و خیلی وقتا احساس غمگینی میکردم بیشتر به خاطر مشکلات زندگیم.

اما جوری نبود که الکی گریه کنم و یا نتونم جلوی گریه مو بگیرم. ولی الان وقتایی که گریه ام میگیره دیگه نمیتونم کنترلش کنم .

به نظرتون از عوارض این قرص ها یا نزدیک شدن به ایام قاعدگی هست؟ اگه شما تجربه استفاده از این قرص ها رو داشتین برای شما همین طور بوده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)