سلام
تقریبا یک ماه میشه که عقد کردم اما بیشتر این روزا رو ناراحت بودم و بحث داشتیم باهم، مشکلاتمو اینجوری و یکی یکی مینویسم، لطفا راهنماییم کنید:

1. از ظاهر همسرم خجالت میکشم و این که به دیگران نشونش بدم یا معرفیش کنم، احساس میکنم حسی ندارم، البته بگم نمیخوامم از دستش بدم چون ادم بدی نیست فقط ظاهرش به دلم نمیچسبه

2. از بودن باهاش لذت نمیبرم چون دستمو نمیگیره بیرون یا با احساسات و عاطفی حرف نمیزنه باهام اسممو کم صدا میزنه

3. دوس نداره با دوستام برم بیرون و میخواد فقط با خودش باشم

4. راحت نمیتونم باهاش حرفامو بزنم چون سریع عصبانی میشه و بد برداشت میکنه و خودشو فحش میده

چیکار کنم؟؟!!!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)