سلام
پسری رو دوست دارم میخوام بهش بفهمونم دوسش دارم بدون اینکه مستقیم بهش بگم یا از واسطه کمک بگیرم .

یه دختر چه کارایی انجام بده که آقا پسر فکر کنه اون دختر بهش علاقه داره ؟ بدون اینکه بهش بگه... مثلا زیاد نگاهش کنه ؟ یا چی ؟ میشه کمکم کنید که بهش بفهمونم ؟ اون پسر فامیل نیست و غریبه است .

مرسی ، منتظر جواب هاتون هستم .

 

بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده

از هر پسری خوشم میاد طرف یا زن داره یا نامزد

چیکار کنیم توهم نزنیم که پسری ازمون خوشش میاد؟

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

یه پسر 30 ساله ام، چرا از هیچ دختری برای ازدواج خوشم نمیاد ؟

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

چه طوری از پسرا بدم بیاد؟!

چطور بدون این که وارد روابط دوستی بشم پسر مورد علاقم رو از دست ندم

 

مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)