سلام

من دختری هستم 23 ساله... چند روزیه با آقای 27 ساله ای تو سایت همسر یابی آشنا شدم. فوق لیسانس... همه چی تمام... پسر فوق العاده با شخصیت و خوشتیپ و خوش رو....بی نهایت... عاشقش شدم .

تو همون نگاه اول و بعد اینکه خلقیات و شخصیتشو دیدم بیشتر جذبش شدم... چندین درجه چهره و تیپشون از من بهتر بود... در نظرم زیباترین و جذاب ترین پسری که تا حالا دیدم میومد... بدجوری دلبسته شدم...بدجور...

امروز گفت تناسب صد در صد نداریم... حتی نگفت همو ببینیم حضوری و من خرد شدم... له شدم... بهشون گفتم قرار میذاشتیم حضوری همدیگه رو میدیدم گفتن چون دخترا زود وابسته میشن میترسم و مخالفم. خداحافظی کردن و رفتن... 

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟ چرا یه عده اینقدر به دل میشینن یه عده دیگه نه... همه فکر و ذکر و معیارم شده زیبایی و جذابیت طرف مقابلم... خودم چهرم متوسطه... دارم افسردگی میگیرم... چیکار کنم این معیار برام اولی نباشه؟؟؟

چیکار کنم بتونم به کسای دیگه که انسانیت واقعی دارن ولی چهره شون پایینه فکر کنم؟ حس خیلی بدی دارم وقتی با موردهای اینجوری روبه رو میشم... دست خودم نیست.... اصلا.... تو رو خدا کمکم کنین دارم میسوزم...

یه عده دخترا خیلی خوشگل پسرا هم همینطور... دل میبرن... این انصاف نیست... شاید بچگونه باشه حرفم یا بگین اونا شاید کمبودهای دیگه داشته باشن تو زندگی یا باطن... میدونم همه اینا رو...

ولی الان بزرگترین معیار ازدواجم شده قد طرف و هیکل و ظاهر... خودمم افسردگی گرفتم از بس به ظاهرم گلایه کردم... میخام دق کنم... ناامید شدم از زندگی... کارم شده گریه... خودمو نمیتونم تو اینه ببینم... از عکس خودم بدم میاد...  قدم 170 تاست وزنم 63 ظاهرم متوسط رو به بالا شاید...

ولی جذاب نیستم برای موردهایی که خودشون جذابن... اونا منو انتخاب نمیکنن... دارم ناشکری میکنم خدایا ببخشم... ملاک همه شده ظاهر و تیپ... عین من... خدایا نجاتم بده از این افکار... کمک کنین بهم


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)