سلام
آقایون دقیقا با چه رنگهایی تحریک میشن؟ میخوام دقیقا رنگ شال و مانتو و شلوار و حتی کفش هم مشخص بشه که به چه رنگهایی حساسن، چون یه سری من یه کتونی قرمز میپوشیدم ، همچین تو خیابون میفتادن دنبالم و متلک و شماره و . . .

یه سری هم یه کاپشن صورتی میپوشیدم ، میرفتم بیرون ، رسوا میشدم بخدا ، حتی یه بار یکی بهم دست درازی کرد :((

این در حالی هست که دو برجستگی بدنم کاملا پوشیده هست ، همیشه آستین مانتوهام بلند و تا مچ ، مانتوهام تا رو زانو ، شالمم از جلو موهام رو پوشونده ولی سر رنگ لباس خیلی درگیری دارم.

تو یه شهر شمالی زندگی میکنم که تقریبا میشه گفت حجاب و اینا زیاد معنی نداره ولی من دوس دارم حجاب خودمو . چرا هر دفعه یه لباس رنگی پوشیدم ، اینطوری شد، از مشکی پوشی خسته شدم :( 
چی کار کنم از شر بعضی پسرها در امان باشم.
خواهش میکنم از هر قشر و سن و سطح مذهبی که این سوالو میخونین ، جواب بدین لطفا.

خیلی بهم کمک میکنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)