سلام دوستان

من یه دختر 22 ساله هستم ( از لحاظ زیبایی و تحصیلات خدا رو شکر خیلی خوب هستم ) که با پسری 25 ساله نامزد کردم، البته کمتر از یک ماه میشه نامزدیم (عقد نیستیم و صیغه محرمیت خوندیم )

توی این مدت یه برخوردایی داشتن که منو نگران کردن ،بعد چند روز نامزدی خیلی بیشتر از اون چیزی که باید باشه راحت بودن، وقتی باهم تنها بودیم بی مقدمه از من خواسته هایی داشتن که من بدجور جا خوردم و یجورایی ازشون ترسیدم  چون بنظرم توی این دوران و مدت کم اشنایی خیلی زود بوده ولی ایشون از دست من خیلی ناراحت شدن و بخاطرش باهام لج میکنن یه حرفایی بدی بهم میزنن.. که واقعا ناراحت شدم،

چند بار باهاشون صحبت کردم که خیلی داری تند میری و بهم فرصت بده اما قبول نمیکنه یجورایی رفتار میکنه که میترسم باهاشون تنها باشم اصلا نیاز عاطفی من براشون مهم نیست و خواسته خودش براش مهم تره راستش توی این مدت کوتاه نامزدی  اهل محبت کردن اصلا نبوده و رفتاری نشون نداده که دوستم داره، ایشون دوست داشتن فقط توی این رابطه میدونن و میگن دوست داشتن به مرور به وجود میاد

چند بار با مشاور صحبت کردم حرفای من تایید میکنه مشاوره هم خواست ایشون رو بهشون ارجاع بدم ولی ایشون امتناع میکنن و به مشاوره رفتن اعتقادی ندارن ،کتاب هم بهشون معرفی کردم اما قبول نمیکنن و میگن تو زن منی و باید ... میخوام نامزدی بهم بزنم انگار به زن به چشم فقط یه کالا نگاه میکنن ...

خانواده ایشون خیلی وقته پیگیر بودن من قبول نمیکردم  تا اینکه بالاخره راضی شدم باهاش صحبت کنم اینم بگم خودشون منو انتخاب کردن، میگه میخوامت، بنظرم همش حرفه ولی دلیل رفتاراش رو نمیدونم چیه احساس میکنم دنیاهامون خیلی با هم فرق داره .

با اینکه قبل نامزدی چندبار باهاشون صحبت کردم  خیلی خوب خودشون نشون دادن و فکر میکردم بهتر از ایشون نیست تحقیق هم کردیم  همه گفتن که خیلی خوب هستن

شغل ثابتی  هم ندارن،من موردهای خیلی بهتر از ایشون بودن رد کردم چون ایشون یه نسبت فامیلی دور با ما دارن و مودب و با خدا بودن (بخاطر اخلاقش ) قبول کردم الان فهمیدم اونطوریا هم نیست و خیلی چیزا رو بهم دروغ گفته و زیر حرفاش میزنه تازگیا خیلی باید نباید برام تعیین میکنه . واقعا دیدم بد شده به ازدواج و مردا ،خیلی دلسرد شدم....

چقد ادم میتونه خودخواه باشه، تو رو خدا رو راست باشید و فقط دنبال جواب مثبت گرفتن نباشید و با احساسات دخترا بازی نکنید


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره

چکار کنم زودتر عروسی کنیم؟

شوهرم میگه آرزو به دل موندم یه دل سیر بتونم نگات کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)