سلام
دوستان عزیز اگر شما جای من بودید چی کار میکردید .
خدا این همه در مورد احترام به پدر و مادر توصیه کرده درست ولی اگر مادری داشته باشید که از کودکی بین شما و خواهر و برادرتون فرق قائل بشه و تا الان که 30 سالت هست به هر طریقی اذیتت میکنه و آزار روحی بهتون و جلوی عروس و داماد جوری رفتار میکنه که بد جلوتون بده به جز سکوت چی کار میکنید .
از سکوت خودم و خدا خسته شدم خسته تا کی باید تحمل کنم. بعضی مواقع که خواستگار هایی با ایمان ضعیف دارم دوست دارم جواب مثبت بدم و از مادرم دور شم ولی  از نتیجش میترسم چون من خودم خیلی سعی در رعایت محرمات دارم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)