سلام
خواهرم خیلی دختر خوبیه با کلی خواستگار اما اعتقادات خاصی داره هر خواستگاری که میامد بهانه بنی اسراییلی میگیره بعد از کلی خواهش از زیر زبونش کشیدم دلش میخواد طبق اسلام زندگی ساده داشته باشه نه مهریه چند صد سکه ای و جهزیه اضافی و ...

هر روز بره نماز جماعت و ... مثلا دوست داره مهریش حفظ قران باشه با کسی که خیلی مقید به دین باشه ازدواج کنه. البته فکر نکنم والدینم موافق باشن چون خارج از عرف ماست.

 اما میترسه که خواستگارا از این کم توقعیش سوء استفاده کنن بنابراین با هیچ خواستگاری نتونسته رو راست باشه .

اما چند وقت پیش پسری اومد خواستگاری اونم مخالف عرف جامعه بود دلش میخواست ساده زندگی کنه تقریبا همفکر خواهرم .همه خواسته هاشم رک گفته بود اما بازم خواهرم نتونسته بود حرفاشو بزنه و گفته بود من طبق عرف عروسی میکنم.اما از ته دل با شرایط پسر راضی بود.استدلالش هم این بود که میخوام بدونم چقدر پای حرفاش میمونه و با عرف مبارزه میکنه

چون میترسید ازدواج سر نگیره و مردم بفهمن شرایط غیر متعارف گذاشته و اذیت بشه. اما پسره عذرخواهی کرده بود و گفته بود من با عرف مخالفم و انصراف دادن چون فکر میکرد خواهرم حاضر نیست شرایطش رو قبول کنه و خودش بی خیال شد و دیگه نیامد .

به نظرتون من چطور میتونم به این دو نفر کمک کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)