بنده هنوز مجردم و تا یک سال دیگه قصد ازدواج ندارم و تا الان که 25 سال هستم هیچگونه رابطه نامشروع نداشته ام اما سوالی که برام از روی کنجکاوی بوجود آمده است این است که زمانی که رابطه جنسی برقرار می شود چه حسی به زن و مرد دست میدهد؟

خواهش اگه میشه بیان نمایید

پاسخ :
سلام
بستگی داره اون زن و شوهر از لحاظ عاطفی نسبت به هم چه احساسی داشته باشند. احساس خانم هایی که شوهرتون به اون ها به عنوان یک ابزار لذت جنسی نگاه می کنن سرشار از نفرت و انزجار هستش . نه تنها لذتی نمی برن بلکه زجر هم میکشن.
همین طور برعکس، اگه شوهری به هر دلیلی از دست خانمش ناراحت باشه و اجبارا و از سر وظیفه با اون آمیزش کنه فقط تخلیه جسمی میشه .
اگه زن و شوهر با حالات روحی هم توجه نکنن کم کم ارتباط اون ها با هم سرد میشه و کشش خودشون رو نسبت به هم از دست میدن، حتی اگه زیباترین و بهترین اندام جنسی رو داشته باشند. در این شرایط آمیزشی صورت نمی گیره که احساسی در بین باشه .


اگه می خواید در آینده با خانمت این طور نباشید باید به این نکته توجه کنید که همسر آینده ات از لحاظ جسمی و روحی کاملا با شما فرق می کنه. اگه می خواید زندگی شیرینی داشته باشید باید اطلاعاتت رو در مورد روحیات خانم ها بالا ببری، باید بتونید  اختلاف ها و تفاوت های خودتون رو مدیریت کنید .

مثلا گاهی اوقات لازمه کاری رو بکنید که دوست ندارید یا از انجام کاری که دوست دارید صرف نظر کنید . اگه این طور شد آمیزشی که با همسر آینده تون خواهید داشت باعث عمیق شدن عشق و علاقه ی شما نسبت به هم میشه .

آمیزش جنسی فقط یه اتفاق برای چند لحظه خوش بودن نیست . اگه آمیزش درست انجام بشه فشار کار بیرون شما و فشار کار خونه برای همسرتون قابل تحمل خواهد بود .

اگه درست انجام بشه نشانه ی این هست که شما روابط عاطفی خوبی دارید . پس برای این که یک رابطه ی جنسی خوبی داشته باشی اول باید بتونی ارتباط عاطفی خوبی با همسرت برقرار کنی .

بعد از ازدواج می فهمید رابطه ی جنسی نه که مهم نباشه ولی ممکنه اون بهشتی که قبل از ازدواج تصور می کردید هم نباشه. اگه بخواید حد رمال رو نگه دارید در طول 168 ساعت هفته جمعا حدود 1 الی 3 ساعتش به آمیزش و مخلفات اون خواهید پرداخت و چیزی حدود 165 ساعت باید بتونید از لحاظ عاطفی و در کنار هم بودن، از هم لذت ببرید .

اون چیزی که یه ازدواج رو 50 سال سر پا نگه میداره آمیزش جنسی نیست . آمیزش جنسی گاهی هست و گاهی نیست. وقتی مثلا شوهر مریض میشه خانم در اون مدت چنان فکرش درگیر شوهرش میشه که آمیزش جنسی رو ممکنه فراموش کنه. یا ممکنه پزشک در دوران بارداری دستور قطع رابطه جنسی رو بده! این یعنی چیزی حدود 9 ماه زندگی بدون آمیزش!!!

کلید باز شدن قفل اون مشکلات یا تحمل اون ها فقط یه چیزه ! داشتن یه همسر خوب .

اگه روابط در این حد خوب باشه آمیزش جنسی هم به زن و شوهر احساس خوبی میده ولی اگه خوب نباشه حداقل برای یکی از دو طرف یه انجام وظیفه ی خشک و خالی خواهد بود .

موفق باشید .


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی آقایان (۱۲ مطلب مشابه)