سلام

بنده پسری 23 ساله هستم. سال گذشته با یک دختر خانم آشنا شدم ( البته وقتی میگم "آشنا" منظورم دوستی و اینجور چیزا نیست ، یعنی فقط میشناختمشون در همین حد که سر کلاس همدیگه رو ببینیم یا صفحه اینستاگرام رو فالوو کنم ، نه بیشتر ) .

من تو یکی از دانشگاه های خوب درس میخونم و میخواستم ارشد رو هم همینجا باشم و هر جور شده این دفعه رو رتبه تک بگیرم.

برنامم این بود که ارشد و که دادم برم دنبال کار خواستگاری اینا ولی خوب متاسفانه یکی دیگه از بچه های دانشگاه که قطعا عقلش از من بیشتره، زودتر اقدام کرد و اونا هم قبول کردن و عروسیشون هم که همین چند وقت پیش بود.

با تمام وجودم براشون دعا میکنم و امیدوارم که خوشبخت بشن. الان که تقریبا یک سال میگذره من دیگه از اون موقع نتونستم مثل اون حسی رو که نسبت به اون خانوم داشتم نسبت به کس دیگه ای پیدا کنم.

الان کلا بی خیالشون شدم ولی خوب در مورد دختر های دیگه تا به حال نتونستم اون حس رو پیدا کنم. اولش با خودم میگفتم یه خورده کمتر فکر کنم و یک کمی که بگذره حالم بهتر میشه ولی خوب هیچ فرقی نکرد.

به اصرار خونوادم ، دو بار تو این چند ماه آخری رفتم خواستگاری هر دو بار با یک سری بهونه های عجیب غریب جواب منفی دادم.خونواده های خوبی بودن ولی خوب اون لحظه ای که با دختر خانم میشینم تا با هم صحبت کنیم، اصلا هیچ حسی نسبت بهش ندارم.

نه اینکه بخوام بکشمش یا ازش متنفر باشم ولی خوب عاشقشون نیستم . قبلا فک میکردم وقتی میخوای با کسی ازدواج کنی باید دوستش داشته باشی ولی مشاورهایی که پیششون رفتم میگفتن شما ازدواج کنید بعدا عشق هم میاد.

خوب من خیلی خیلی بعید میدونم همچین اتفاقی واسه من بیفته، یعنی الان اگر کسی رو دوست ندارم بعداً هم عاشقش نمیشم. ولی خوب تا حالا با هر کی صحبت کردم همینو میگه. تو مطالب سایت ها هم چپو راست به این نکته اشاره کردن.

سه روز پیش مادرم یک مورد خیلی خیلی خوب معرفی کردن. من گفتم بذارید یک هفته فکر کنم.وضع مالیمون خوبه و خودمم پسر بدی نیستم لذا به احتمال زیاد اگر برم خواستگاری قبول میکنن. الان اومدم اینجا تا از شما ها بپرسم که اگر من حتی بعد ازدواج عاشقش نشدم چه گلی به سرم بریزم؟

همش میگید بروید و بعد ازدواج خوب میشه. خوب اگر نشد چی؟؟ اگر بچه نداشته باشیم برای من که خیلی فرق نمی کنه که ، فوقش طلاق میگیرم ولی اون دختر بیچاره که واقعااا هم دختر خوبیه و قراره من خوشبختش کنم چی؟ هر جور حساب میکنم نامردیه.

این مطالب رو به هیچ مشاوری نمیتونستم اینقدر راحت بگم ولی الان به شما گفتم. قطعا حرف های شما رابطه مستقیم با تصمیم من داره. فقط یک مطلب و اون اینکه اگر گفتید برو خواستگاری و من هم رفتم ولی بعدا عاشقش نشدم و مجبور شدم بزنم زیر همه چی ، گناه من پای خودتون یعنی من با تمام وجود سعیم رو میکنم که همه چی درست پیش بره ولی خوب اگر نشد...

بابت راهنمایی هاتون متشکرم


بیشتر بخوانید ...

رد کردن خواستگارانم به امید ازدواج با پسر مورد علاقم عقلانیه ؟

آسیب های برخاسته از عشقِ قبل از ازدواج

می خوام عاشق بشم، بعد ازدواج کنم

من میتونم با یک ازدواج سنتی عاشق شوهرم بشم ؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد ؟

اومدیم و این عشق بعد ازدواج به وجود نیومد !

آیا عشق بعد از ازدواج از بین میره ؟

ازدواج عاشقانه یا ازدواج عاقلانه

باید عاشق بشم بعد ازدواج کنم یا بعد ازدواج عاشق میشم؟

ازدواج باید عاقلانه باشه نه عاشقانه

کدوم ازدواج با دوام تره ، با عشق یا سنتی ؟

ادم عاشق بشه ازدواج کنه بهتره یا ازدواج کنه عاشق بشه؟

در ازدواج می خوام عقلانی شروع کنم و با احساس پیش برم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)