آقای مهربون... حسین جان سلام !
خوبی ؟
محرمت اومد .. دلم خیلی برات تنگ شده .. خیلی خیلی ..
آقاجون خیلی بزرگیا خیلی .. تمام سال رو صبر کردم تا محرم برسه و بیام برات بنویسم..
بنویسم که دلم همون دلی که سیاه شده خیلی برات تنگ شده.. میدونی آقا انقدر ابهت و مردونگیت برام زیاده که خجالت می کشم بگم آقا یه نگاه .. فقط یه نگاه بهم عنایت کن !

آقا؟ ... منتظرم یه روز بیاد بگم آقا ؟ و شما بگی جان شیعه ی ما بگو..

آقا جون من گناهکارم خیلی زیاد.. جز خدا و شما هم کسی رو ندارم و نمی خوامم که داشته باشم.. شما کافی یین..

آقاجان رقیه ات خوبه؟ تو بهشت به علی اصغرت سلام برسون بگو ما رو ببخشه .. بگو ما رو تنها نذاره.. بگو اونم دعا کنه پسر شما مهدی زهرا ظهور کنه !

حسین جان .. خجالت می کشم بهت بگم بابا.. خیلی دلم میخواست بچه سید باشم و راحت بهت بگم بابا..

انقدر دلم میخواد یه محرم بیاد مهدی زهرا باشه و نماز عاشورایی که شما خوندی به جماعت آقا بخونم !

دلم می خواد ببینمتون ..

آقا ؟ به پسر بزرگتون آقا سجاد بگو در حق ماها بزرگی کنه یه وقت خدایی نکرده اشکی که بخاطر ظلم به شما ریخت تو رو خدا بگو پشت سر مهدی فاطمه نریزه ..

ما میدونیم مهدی ام مظلومه و بهش ظلم می کنیم .. بگو نوه اتون امام صادق برامون دعا کنه ! شنیدم بخاطر شهادت شما ایشون خیلی ناراحت شدن .. شما پدرشی بهش بگو بخاطر پسرش مهدی دعا کنه ماها آدم شیم..

آقا یه چیزی بگم؟ شما فردا شهید میشی میری پیش خدا از دست ظلم آدما راحت میشی .. 

آقا برو پیش مادرت حضرت زهرا س بگو یه رو سیاهی اومده میگه زهرا خانوم شما دعا کن به حق همین عاشورای روز جمعه واسطه بشه پیش خدا پسرش بیاد.

آقا حالا اجازه میدی از خودم بگم؟ آقا میشه روز قیامت شفاعت منو کنی ؟ خیلی دلم میخواد حسین بن علی شفیع من باشه!

دلم میخواست سید باشم بهتون بگم بابا.. دلتون بلرزه و بگی باشه شفاعت میکنم!

دوست دارم قیامت بشه بعد آبروی منو بخرید و با یک لبخند بهم نگاه کنید و بهم افتخار کنید ... دلم میخواد من باعث سرافرازیت بشم..

میشه؟ من دخترم همه میگن تو امکان نداره شهید بشی .. آرزوی محاله!!! محال!!

ولی خیلی دلم میخواست شهید بشم و لحظات آخر شما بیایی بالا سرم!

دلم برات تنگ شده آقا حسین .. خیلی دوستت دارم آقا جون...

منو فراموش نکن.. بذارتو محرم هات عزاداری کنم .. خیلی وقته این سعادتو ازم گرفتی.. دارم دغ می کنم ...

به خدا من با همه روسیاهیم دوستت دارم ... منو ببخش آقا ...

بذار بازم نوکریتو بکنم ... آقا بهشت من جاییکه که شمایی بهشت بدون شما و مهدی زهرا برای من جهنمه ..

جهنم جاییکه از عزیزانت دور باشی .. بهشت بدون تو یعنی جهنم !!!

  پ.ن : من از ابراز نفس های دلم فهمیدم حسین جنس غمش فرق دارد .. حسین همه اش فرق دارد....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)